Alla inlägg den 8 december 2010

Av Jakob Holmstedt - 8 december 2010 22:22

Alma, Klara, Lina och Selinay spelar SM-slutspel i flickor 15 i Stockholm i helgen. Följ tjejernas framfart här på bloggen. Ja, jag kan inte blogga direkt via mobilen eller något liknande (eftersom den är från 1962), men det kommer inlägg så snabbt det bara går.

Av Jakob Holmstedt - 8 december 2010 22:14

Lina var lite komfunderad inför fredagens resa flygresa till Stockholm. Jag sa att jag trodde det var ok att ha med tennisrack som handbagage på flyget. Detta tyckte Lina var mycket märkligt.. "om jag inte får ha med mig en pistol på flyget, hur kan jag då få ha med mig ett tennisracket?". Förklaringen att man kan skjuta ner folk med båda kändes inte helt klockren. Den stora frågan är varför Lina vill ha med sig en pistol på planet. Jag gissar att hon inte var helt pigg efter träningen och hann tänka igenom logiken helt.


Får ta med ett annat klassiskt citat, som  jag nog glömt ta med här. Jag berättade om att Jon har varit högt rankad i Sverige, och Selinay kontrar då med att förvånat säga "Har Jon varit bra i tennis?!". Hon kanske analyserade efter att ha sett några klassiska matcher utematcher tidigt i våras, men snart är är säkert Jon i riktigt stabil form igen.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards